miercuri, 27 februarie 2013

Fa cunostinta cu expertii Oriflame!

Publicat de danyrolux la 2/27/2013 10:05:00 a.m.


Frédérique, dezvoltator produse de frumuseţe
Nume: Frédérique
Vârstă: 34
Naţionalitate: franceză
Limbi cunoscute: franceza, engleza, spaniola (la nivel de conversaţie)

“Job-ul meu este să am grijă de tot ceea înseamnă produse de machiaj VeryMe. Mă asigur să avem o selecţie excelentă de produse şi lucrez în mod continuu la dezvoltarea noilor produse, pentru a-ţi garanta că descoperi întotdeauna în catalog lucruri noi şi interesante. Este foarte distractiv, însă şi mai interesant este când îţi propun idei legate de cum poţi folosi produsele de machiaj VeryMe! Uneori găseşti aceste idei la rubrica trucuri de frumuseţe pentru utilizarea produselor, iar alteori apar în texte precum obţine look-ul sau în tutoriale video pentru machiaje inspiraţionale, uşor de realizat.”

Produsul preferat VeryMe: Luciul de buze Mood este acela care se află în mod obişnuit în geanta mea. Este perfect în orice moment – pentru buze cu aspect proaspăt atunci când nu porţi machiaj sau pentru a adăuga unui machiaj complet un aspect final lucios. Preferatul meu este Energy Shock, pentru efervescenţa lui!

Destinaţia preferată pentru călătorii: Cel mai probabil este Paris! Deşi nu este oraşul meu natal, merg acolo atât de des, încât mă simt aproape ca acasă. Cu toate că pretrec destul de mult timp în Paris, sunt întotdeauna lucruri noi de descoperit. Mi-ar plăcea foarte mult să merg în Japonia – mă fascinează cultura şi atitudinea lor în faţa noilor idei şi tendinţe.

Muzica preferată: Poţi lua fata din Franţa, dar nu şi invers – încă iubesc muzica pop franţuzească! Îmi place de asemenea muzica live în general, aşadar merg în astfel de locuri ori de câte ori am ocazia. Este minunat când descopăr un artist nou sau o formaţie în atmosfera intima a unei cafenele.

Filmul preferat: The Untouchables. Trebuie văzut dacă nu ai făcut-o încă!

*************************************************************************************

Tayana, dezvoltator produse pentru îngrijirea  corpului & părului
Nume: Tayana
Vârstă: 31
Naţionalitate: braziliană
Limbi cunoscute: portugheză, franceză, italiană, engleză, spaniolă şi puţin suedeză

“Îngrijirea părului este pasiunea mea! Sunt de părere că schimbarea coafurii este cea mai captivantă şi de impact metodă de a-ţi schimba de fapt aspectul. Am dezvoltat o gamă cuprinzătoare de produse de styling pe care le poţi testa, distrându-te în acelaşi timp. Mai mult, îţi ofer o mulţime de sfaturi legate de cum poţi obţine cele mai bune efecte folosind produsele pentru păr.”

Produsul preferat VeryMe: Spray de păr pentru definirea buclelor Fix’N’Go
Destinaţia preferată pentru călătorii: Paris & New York.
Muzica preferată: Coldplay, Strokes & Beirut.
Filmul preferat: Lost in Translation
Citatul preferat: Realizează lucrurile la fel de bine precum le-ai gândit. (by William Shakespeare)

*************************************************************************************

Ghadeh, dezvoltator produse modă
Nume: Ghadeh
Vârstă: 28
Naţionalitate: germană cu origini arabice şi persane
Limbi cunoscute: germană, engleză, persană, suedeză

“Ţelul meu este acela de a dezvolta produse care se potrivesc stilului tău de viaţă – o gamă variată de produse şi nuanţe, care sunt întotdeauna practice – dar în acelaşi timp distractive! Îmi iau inspiraţia din multe surse: călătorii, tendinţe în modă şi machiaj, focus grupuri, unde ascult practic ceea ce îţi doreşti. Voi posta regulat sfaturi şi trucuri despre cum să obţii cele mai bune rezultate folosind produsele VeryMe – aşadar, asigură-te că ne vizitezi des!”

Produsul preferat VeryMe: Rimelul Fat Lash, pentru gene imense!
Destinaţia preferată pentru călătorii: India
Muzica preferată: Crush, de Dave Matthews
Filmul preferat: Dancer in the Dark
Citatul preferat: “Celui ce aşteaptă i se întâmplă lucrurile dorite, dar întotdeauna prea târziu.” // Lemmy Kilmister

*************************************************************************************

Virginie, dezvoltator produse parfumerie
Nume: Virginie
Vârstă: 28
Naţionalitate: franceză
Limbi cunoscute: franceză, italiană, engleză

“Sunt a doua generaţie de parfumieri din familie, aşa că se poate spune că am parfumurile în sânge! Am colaborări strânse cu casele pariziene de parfumerie, pentru a crea noi parfumuri captivante, care să îţi ofere o experienţă senzorială unică, să simţi că au fost create special pentru tine.”

Produsul preferat VeryMe: Tuşul Negru de pleoape Clickit, pentru că îmi scoate în evidenţă forma ochilor.
Destinaţia preferată pentru călătorii: New York
Muzica preferată: Electro
Filmul preferat: Inception
Citatul preferat:  “Nu contează drumul, ci mai degrabă dorinţa puternică de ajunge.” // Albert Camus

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Oriflame Focsani - Cristina Stefan Copyright © 2013 Design by Danyrolux