luni, 3 februarie 2014

Stiati ca unul dintre cei mai cunoscuti hairstilisti din Romania si-a început cariera în Oriflame?

Publicat de danyrolux la 2/03/2014 10:31:00 a.m.

Suntem fericiţi să v-o prezentăm pe Geta Voinea - hairstilistul anului 2013, desemnat de revista ELLE România. Alături de Oriflame, Geta şi-a îndeplinit visul de a-şi construi propriul brand. 

„Oriflame a reprezentat pentru mine o şansă reală de a-mi îndeplini visul. Alătură-te Oriflame şi valorifică această oportunitate unică prin care îţi poţi
transforma şi tu visurile în realitate!”

De fiecare dată când sunt întrebată cum am reuşit să-mi dezvolt propria afacere şi de unde am avut resursele financiare, îmi aduc aminte cu drag de ziua în care m-am înscris în Oriflame. Am recunoscut imediat calitatea şi valoarea produselor, fiind convinsă că vor fi un succes pe termen lung. 

La vremea aceea talentul, curajul şi tenacitatea au fost calităţile care m-au ajutat să pot convinge şi să pot dezvolta o afacere profitabilă. Dar marea familie Oriflame - în care am cunoscut oameni minunaţi, carismatici şi perseverenţi, oameni cu valori morale deosebite - m-a învăţat ce înseamnă să fii un lider de succes, să crezi în ceea ce faci, să fii deschis la nou şi să asimilezi, să te încarci cu energie din zâmbetul oamenilor, să visezi cu ochii deschişi, să te autodepăşeşti, să fii perseverent şi să nu te opreşti, să mergi înainte şi să întorci capul doar atunci când cineva are nevoie de tine, iar tu să-ţi oferi ajutorul necondiţionat.

Acum, după aproape 20 de ani, cu toate că mi-am dezvoltat propriul brand, simt că Oriflame va fi întotdeauna o parte din mine!”.
Mai jos poţi viziona  şi testimonialul video.

Pentru a te alatura echipei noastre te rugam sa citesti acest articol. Pentru comenzi directe de la Oriflame Romania foloseste cu incredere acest formular. Te invitam cu drag pentru discutii si in grupul femeilor cu initiativa - www.facebook.com/groups/oriflamefocsani 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Oriflame Focsani - Cristina Stefan Copyright © 2013 Design by Danyrolux